Агенцията "ИнтерИмидж" получи специална награда Primus Inter Pares

OT 11:44:00 13-11-2013
NZ1143OT.004
"ИнтерИмидж" - награда

Агенцията "ИнтерИмидж" получи
специална награда
Primus Inter Pares


Реализаторът на европейската кампания в България Do the
right mix с награда за "Корпоративна социална отговорност"


На 11 ноември по време на откриването на традиционните Дни
на Белгия в България, на агенция ИнтерИмидж беше присъдена
специална награда PRIMUS INTER PARES в категория "Корпоративна
социална отговорност" за проекта DoTheRightMix или "Придвижвай
се разумно".

Наградата е кулминацията на бизнес конкурс, учреден от
Българо-белгийския бизнес клуб под патронажа на Посолството на
Кралство Белгия у нас и се връчва за четвърта поредна година.
Темата през 2013 г. е социално отговорни корпоративни практики.
Екипът на ИнтерИмидж беше отличен рамо до рамо с компании като
Солвей Соди, СиБанк и Рекоул.

Кампанията на ИнтерИмидж под наслов "Придвижвай се разумно"
представлява поредица от общественополезни инициативи и се
изпълнява по задание на Европейската комисия с цел
популяризиране на алтернативни начини за придвижване в градска
среда.

Целият екип на агенцията приема "Придвижвай се разумно" като
собствена кауза - проектът продължава 2 години и включва редица
творчески инициативи, които целят да провокират промяна на
нагласите в сферата на градската мобилност и ползване на
алтернативи на автомобилния транспорт. Творчески конкурс за
видео и снимка на тема "Придвижвай се разумно в твоя град" със
студенти от НАТФИЗ, съвместни изяви със "София диша" и собствен
вестник The Green Sofia Times са само част от инициативите,
които ще продължат и през 2014 г.

"За нас тази награда е изключително приятно признание за
некомерсиалните каузи, които агенцията популяризира! Много ни
радва, когато усилията на компании като нашата са признати редом
с каузите на едни от най-големите бизнеси на българския пазар",
казва Катя Димитрова, управляващ съдружник в ИнтерИмидж.

ИнтериИмидж
Агенция за връзки с обществеността и специални събития
ИнтерИмидж е на пазара от 2008 г. От началото на 2013 г.
българската агенция става официален представител на
международната верига MOSTRA, която обслужва проекти на
Европейската комисия в страните-членки на съюза. Сред секторите,
в които обслужва клиенти, са бързооборотни стоки, мода,
инвестиции.

През 2010 г. aгенцията взима първа награда на Bright Awards
на Българската асоциация на ПР агенциите за събитието Beefeater
London Dress Code. През 2011 г. бива отличена с две награди на
PR Приз на Българското дружество за връзки с обществеността -
за Дни на японската култура в България и за Тера Мадре Балкани.

В последните години екипът на ИнтерИмидж е осъществил
комуникационни кампании за BILLA България, Solvay Pharma,
GlaxoSmithKline, Xella Bulgaria (Ytong), Deichmann, Slow Food,
информационни проекти на Европейската комисия и други.


Клуб BBL
Бизнес клуб "Белгия-България-Люксембург" е организация с
нестопанска цел, която в своята дейност насърчава и подпомага
развитието на контактите между граждани и фирми в България от
една страна с граждани и фирми в Белгия и Люксембург от друга.
За целта клубът организира различни форуми и семинари, информира
бизнес кръговете в Белгия и Люксембург за възможностите за
бизнес в България и изразява мнението на инвеститори от Белгия и
Люксембург относно бизнес средата у нас.
Primus Inter Pares
Наградата Primus Inter Pares е учредена през 2009 г. от
бизнес клуб "Белгия-България-Люксембург" с мисията да отличи
най-успешните и иновативни компании с белгийско участие на
българския пазар, като по този начин поощрява бизнес,
социалните, културни и междуличностни връзки между България,
Белгия и Люксембург.





/НЗ/