Информация до медиите София, 25 април 2013
OT 11:01:30 26-04-2013
RM1102OT.024
REWE Груп - Билла - съобщение
Информация до медиите
София, 25 април 2013
На 25 април Билла откри два нови магазина
Жителите на Плевен и Шумен се зарадваха на своя Великденски
подарък
"Направихме всичко възможно да отворим нашите най-нови магазини
преди Великден, за да могат нашите клиенти да се възползват от
така атрактивните промоции, които сме подготвили за празниците.
При това самите магазини са разположени на максимално
комуникативни локации, в централните части, за бързо, удобно и
лесно пазаруване" - сподели г-н Николай Петров, изпълнителен
директор на компанията.
И двата магазина предлагат иновативен асортимент като
приготвените на място от свежи продукти плодови и зеленчукови
салати, фрешове, както и грил-скара, на която се подготвят
специалитети със селектирано месо от Билла транжорна.
Разбира се, клиентите на веригата могат да намерят и познатите
със своето качество и свежест месо, хляб, плодове и зеленчуци,
деликатеси, както и всичко необходимо за ежедневното пазаруване
сред асортимент от над 6 000 специално подбрани, качествени
стоки и топ марки.
Благодарение на ценовите промоции и трайно наложени инструменти
като седмична Акция, Billa Card Акция, Гранде Оферта,
собствените марки Clever, My и Billa, клиентите на веригата
разполагат над 900 ниски цени всяка седмица.
В допълнение, веригата гарантира на своите клиенти бързо
обслужване на каса, наличие на стоки в промоция, свежест на
предлаганите стоки, както и замяна без възражения, в случай, че
даден клиент не е доволен от качеството на закупена стока.
С отварянето на магазините се откриха над 50 нови работни
места.
Бележки до редакторите:
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на
търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един
от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други
страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76
000, наети в около 3 600 магазина. През 2012 г. общият оборот на
компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските
лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят
327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски
страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.
От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE
International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY,
BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията
е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN
REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK'N'GO. В същото време REWE
International развива успешен бизнес и в сегмента на
супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна
Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и
Украйна.
BILLA Bulgaria е първата верига супермаркети на българския
пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин
на 5 октомври в София. Към момента тя представена в 35 града в
страната с 84 магазина, 24 от които само в столицата. Компанията
продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети,
планирайки откриването на 14 нови обекта до края на 2013 г., три
от които са вече факт -в Стара Загора, на Шумен и Плевен.
BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас,
осигуряваща към януари 2013 г. над 3 800 работни места в
страната.
През 2012 г. компанията отчете значителен ръст в своите
продажби, увеличи своите клиенти, техните посещения и въведе
успешно ритейл иновации в реновирания си магазин на бул.
"България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест,
разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е
представена най-голямата и успешна на австрийския пазар
био-марка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно
производство, кооперирайки се с местни производители по
разработката на програми на регионален принцип, които осигуряват
75% от асортимента на веригата с български продукти.
Билла се позиционира в сегмента най-добро съотношение
качество/цена. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия
брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и
промоционални активности - Clever, собствена марка, под която се
предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниските в магазина
цени; седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени;
Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на
промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде
Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота
с Билла Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания
асортимент превръща Билла атрактивния магазин, в който всеки
клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният
интерес на клиентите през 2012 г.
/РУМ/
RM1102OT.024
REWE Груп - Билла - съобщение
Информация до медиите
София, 25 април 2013
На 25 април Билла откри два нови магазина
Жителите на Плевен и Шумен се зарадваха на своя Великденски
подарък
"Направихме всичко възможно да отворим нашите най-нови магазини
преди Великден, за да могат нашите клиенти да се възползват от
така атрактивните промоции, които сме подготвили за празниците.
При това самите магазини са разположени на максимално
комуникативни локации, в централните части, за бързо, удобно и
лесно пазаруване" - сподели г-н Николай Петров, изпълнителен
директор на компанията.
И двата магазина предлагат иновативен асортимент като
приготвените на място от свежи продукти плодови и зеленчукови
салати, фрешове, както и грил-скара, на която се подготвят
специалитети със селектирано месо от Билла транжорна.
Разбира се, клиентите на веригата могат да намерят и познатите
със своето качество и свежест месо, хляб, плодове и зеленчуци,
деликатеси, както и всичко необходимо за ежедневното пазаруване
сред асортимент от над 6 000 специално подбрани, качествени
стоки и топ марки.
Благодарение на ценовите промоции и трайно наложени инструменти
като седмична Акция, Billa Card Акция, Гранде Оферта,
собствените марки Clever, My и Billa, клиентите на веригата
разполагат над 900 ниски цени всяка седмица.
В допълнение, веригата гарантира на своите клиенти бързо
обслужване на каса, наличие на стоки в промоция, свежест на
предлаганите стоки, както и замяна без възражения, в случай, че
даден клиент не е доволен от качеството на закупена стока.
С отварянето на магазините се откриха над 50 нови работни
места.
Бележки до редакторите:
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на
търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един
от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други
страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76
000, наети в около 3 600 магазина. През 2012 г. общият оборот на
компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските
лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят
327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски
страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.
От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE
International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY,
BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията
е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN
REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK'N'GO. В същото време REWE
International развива успешен бизнес и в сегмента на
супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна
Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и
Украйна.
BILLA Bulgaria е първата верига супермаркети на българския
пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин
на 5 октомври в София. Към момента тя представена в 35 града в
страната с 84 магазина, 24 от които само в столицата. Компанията
продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети,
планирайки откриването на 14 нови обекта до края на 2013 г., три
от които са вече факт -в Стара Загора, на Шумен и Плевен.
BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас,
осигуряваща към януари 2013 г. над 3 800 работни места в
страната.
През 2012 г. компанията отчете значителен ръст в своите
продажби, увеличи своите клиенти, техните посещения и въведе
успешно ритейл иновации в реновирания си магазин на бул.
"България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест,
разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е
представена най-голямата и успешна на австрийския пазар
био-марка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно
производство, кооперирайки се с местни производители по
разработката на програми на регионален принцип, които осигуряват
75% от асортимента на веригата с български продукти.
Билла се позиционира в сегмента най-добро съотношение
качество/цена. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия
брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и
промоционални активности - Clever, собствена марка, под която се
предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниските в магазина
цени; седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени;
Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на
промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде
Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота
с Билла Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания
асортимент превръща Билла атрактивния магазин, в който всеки
клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният
интерес на клиентите през 2012 г.
/РУМ/