Билла подкрепи 28 общини в пролетното почистване

OT 10:41:00 23-04-2013
IS1041OT.011
БИЛЛА - съобщение

Билла подкрепи
28 общини
в пролетното почистване

Информация до медиите

София, 22 април 2013 г.


Билла подкрепи 28 общини в пролетното почистване
Над 400 доброволци от БИЛЛА чистиха цялата страна

На 20 април, денят на традиционната инициатива "Да изчистим
България за един ден", за втора предна година служители на БИЛЛА
излязоха като доброволци. Компанията използва мрежата си от
обекти в цялата страна и стотици хиляди клиенти, за да
популяризира масовото почистване.

"Радвам се, че за втора поредна година БИЛЛА подкрепи
кампанията. Желанието ни бе да направим нещо добро за нашите
съграждани, съседи и за самите нас. Убеден съм, че ние сме тези,
които трябва да се погрижим около нас да е чисто и уютно",
сподели Николай Петров, изпълнителен директор на компанията.

Благодарение на сътрудничеството си с над 28 общини в страната,
БИЛЛА получи информация от местната администрация за местата,
при които почистването е най-належащо, и мобилизира персонала на
магазините си да почисти тези локации. Служители те на БИЛЛА
излязоха в събота, за да помогнат в почистването заедно с много
други компании и държавни ведомства, едно от които беше
Министерството на Земеделието, чиито служители си партнираха в
благородното начинание с тези на магазин Билла, в един от
кварталите на София.

Компанията подари предварително на всички общини тениски, които
бяха раздадени на доброволците по места. В самия ден на
почистването касиерите също носеха тениски на кампанията, а
чувалите за смет се предлагаха с 25% отстъпка, за да насърчават
все още колебаещите се да се включат.

Освен прякото включване с екипи в почистването на избраните
общини анонсирането на тазгодишната кампания от веригата се
случи и във всички 35 града, в които тя има магазини. Чрез
собствените си комуникационни канали, седмичните брошури,
постери в супермаркетите, съобщения по вътрешното радио на
веригата и сайта, Билла България предаваше посланието на
инициативата на всеки свой клиент.

По този начин БИЛЛА не просто подкрепи една обществено полезна
кампания, а насърчи служителите и клиентите си да бъдат социално
отговорни. Масовото почистване се превръща в една от каузите
на веригата и заедно с останалите дарителски и социални
инициативи, който провежда през годините, БИЛЛА доказа трайния
си ангажимент към българския потребител.

Миналата година преоритет на екипите за почистване на БИЛЛА
бяха градските паркове и централните части и локации, свързани с
културно-историческото наследство на страната.



Бележки до редакторите:
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на
търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един
от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други
страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76
000, наети в около 3 600 магазина. През 2012 г. общият оборот на
компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските
лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят
327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски
страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE
International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY,
BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията
е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN
REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK'N'GO. В същото време REWE
International развива успешен бизнес и в сегмента на
супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна
Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и
Украйна.


BILLA Bulgaria е първата верига супермаркети на българския
пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин
на 5 октомври в София. Към момента тя представена в 35 града в
страната с 82 магазина, 24 от които само в столицата. Компанията
продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети,
планирайки откриването на 14 нови обекта до края на 2013 г.,
първият от които е вече факт - наскоро откритият магазин в Стара
Загора.

BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас,
осигуряваща към януари 2013 г. над 3 800 работни места в
страната.

През 2012 г. компанията отчете значителен ръст в своите
продажби, увеличи своите клиенти, техните посещения и въведе
успешно ритейл иновации в реновирания си магазин на бул.
"България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест,
разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е
представена най-голямата и успешна на австрийския пазар
био-марка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно
производство, кооперирайки се с местни производители по
разработката на програми на регионален принцип, които осигуряват
75% от асортимента на веригата с български продукти.

Билла се позиционира в сегмента най-добро съотношение
качество/цена. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия
брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и
промоционални активности - Clever, собствена марка, под която се
предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниските в магазина
цени; седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени;
Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на
промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде
Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота
с Билла Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания
асортимент превръща Билла атрактивния магазин, в който всеки
клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният
интерес на клиентите през 2012 г.
Благодарение на тези инструменти клиентите на веригата могат да
се възползват от над 900 ниски цени всяка седмица.

За допълнителна информация:
Димитър Джермански

Мениджър връзки с медии
Агенция Interimage
Т: 865 05 86
М: 089 663 531
Е:dimitar.djermanski@interimage.bg
www.interimage.bg


/ИС/