"Билла" открива два нови магазина в Шумен и в Плевен до края на април
OT 12:08:00 17-04-2013
NZ1207OT.009
"Билла" - нови магазини
"Билла" открива два нови магазина
в Шумен и в Плевен до
края на април
Информация до медиите
София, 17 април 2013
Билла с два нови магазина в Шумен и Плевен до края на април
Новият магазин в Шумен ще отвори врати на 23 април на бул.
"Славянски" 30, площад "Кристал". С втория супермаркет в града
Билла ще предложи добре познатото качество на изгодни цени в
самия център.
"Един от основните приоритети на Билла е да бъде близо до
хората. Поради тази причина локацията на новия обект е избрана
след внимателна селекция и анализ", коментира Николай Петров,
изпълнителен директор на Билла България.
Новият магазин, изграден и завършен от българската строителна
фирма "Лъки Строй 2011", ще отговаря на последните стандарти на
Билла. Само на 620 м2 търговска площ клиентите ще могат да
избират измежду 6 000 специално подбрани, качествени и маркови
стоки на изгодни цени. Всяка седмица на тяхно разположение ще
бъдат над 900 артикула на ниски и промоционални цени - в това
число промо продукти от седмична Акция, Billa Card Акция, Гранде
Оферта, както и собствените марки Clever, My и Billa.
В желанието си да осигури на своите клиенти не само максимално
качество и свежест, но и удобство, от веригата въвеждат
предлагането на свежи плодови и зеленчукови салати, фрешове и
грил-скара. Разбира се, всичко това ще се приготвя на място в
магазина от свежи и качествени продукти.
Специално внимание е отделено също и на хората с увреждания.
Благодарение на специално изградената рампа на входа, те ще
могат лесно да пазаруват в най-новия в града магазин Билла.
Oт съществена важност за веригата е клиентите да бъдат обслужени
бързо и качествено. За удобното им и бързо обслужване ще бъдат
на разположение 5 каси, като от Билла гарантират краткия
престой.
С отварянето на супермаркета ще бъдат открити около 25 нови
работни места, като всички наети служители ще преминат обучение
и ще предложат на клиентите на магазина професионално обслужване
и компетентни консултации.
Бележки до редакторите:
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на
търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един
от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други
страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76
000, наети в около 3 600 магазина. През 2012 г. общият оборот на
компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските
лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят
327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски
страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.
От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE
International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY,
BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията
е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN
REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK'N'GO. В същото време REWE
International развива успешен бизнес и в сегмента на
супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна
Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и
Украйна.
BILLA Bulgaria е първата верига супермаркети на българския
пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин
на 5 октомври в София. Към момента тя представена в 35 града в
страната с 82 магазина, 24 от които само в столицата. Компанията
продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети,
планирайки откриването на 14 нови обекта до края на 2013 г.,
първият от които е вече факт - наскоро откритият магазин в Стара
Загора.
BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас,
осигуряваща към януари 2013 г. над 3 800 работни места в
страната.
През 2012 г. компанията отчете значителен ръст в своите
продажби, увеличи своите клиенти, техните посещения и въведе
успешно ритейл иновации в реновирания си магазин на бул.
"България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест,
разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е
представена най-голямата и успешна на австрийския пазар
био-марка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно
производство, кооперирайки се с местни производители по
разработката на програми на регионален принцип, които осигуряват
75% от асортимента на веригата с български продукти.
Билла се позиционира в сегмента най-добро съотношение
качество/цена. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия
брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и
промоционални активности - Clever, собствена марка, под която се
предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниските в магазина
цени; седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени;
Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на
промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде
Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота
с Билла Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания
асортимент превръща Билла атрактивния магазин, в който всеки
клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният
интерес на клиентите през 2012 г.
За допълнителна информация:
Димитър Джермански Т: 865 05 86
Мениджър връзки с медии М: 089 663 531
Агенция Interimage Е: dimitar.djermanski@interimage.bg
www.interimage.bg
/НЗ/
NZ1207OT.009
"Билла" - нови магазини
"Билла" открива два нови магазина
в Шумен и в Плевен до
края на април
Информация до медиите
София, 17 април 2013
Билла с два нови магазина в Шумен и Плевен до края на април
Новият магазин в Шумен ще отвори врати на 23 април на бул.
"Славянски" 30, площад "Кристал". С втория супермаркет в града
Билла ще предложи добре познатото качество на изгодни цени в
самия център.
"Един от основните приоритети на Билла е да бъде близо до
хората. Поради тази причина локацията на новия обект е избрана
след внимателна селекция и анализ", коментира Николай Петров,
изпълнителен директор на Билла България.
Новият магазин, изграден и завършен от българската строителна
фирма "Лъки Строй 2011", ще отговаря на последните стандарти на
Билла. Само на 620 м2 търговска площ клиентите ще могат да
избират измежду 6 000 специално подбрани, качествени и маркови
стоки на изгодни цени. Всяка седмица на тяхно разположение ще
бъдат над 900 артикула на ниски и промоционални цени - в това
число промо продукти от седмична Акция, Billa Card Акция, Гранде
Оферта, както и собствените марки Clever, My и Billa.
В желанието си да осигури на своите клиенти не само максимално
качество и свежест, но и удобство, от веригата въвеждат
предлагането на свежи плодови и зеленчукови салати, фрешове и
грил-скара. Разбира се, всичко това ще се приготвя на място в
магазина от свежи и качествени продукти.
Специално внимание е отделено също и на хората с увреждания.
Благодарение на специално изградената рампа на входа, те ще
могат лесно да пазаруват в най-новия в града магазин Билла.
Oт съществена важност за веригата е клиентите да бъдат обслужени
бързо и качествено. За удобното им и бързо обслужване ще бъдат
на разположение 5 каси, като от Билла гарантират краткия
престой.
С отварянето на супермаркета ще бъдат открити около 25 нови
работни места, като всички наети служители ще преминат обучение
и ще предложат на клиентите на магазина професионално обслужване
и компетентни консултации.
Бележки до редакторите:
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на
търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един
от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други
страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76
000, наети в около 3 600 магазина. През 2012 г. общият оборот на
компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските
лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят
327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски
страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.
От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE
International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY,
BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията
е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN
REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK'N'GO. В същото време REWE
International развива успешен бизнес и в сегмента на
супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна
Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и
Украйна.
BILLA Bulgaria е първата верига супермаркети на българския
пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин
на 5 октомври в София. Към момента тя представена в 35 града в
страната с 82 магазина, 24 от които само в столицата. Компанията
продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети,
планирайки откриването на 14 нови обекта до края на 2013 г.,
първият от които е вече факт - наскоро откритият магазин в Стара
Загора.
BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас,
осигуряваща към януари 2013 г. над 3 800 работни места в
страната.
През 2012 г. компанията отчете значителен ръст в своите
продажби, увеличи своите клиенти, техните посещения и въведе
успешно ритейл иновации в реновирания си магазин на бул.
"България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест,
разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е
представена най-голямата и успешна на австрийския пазар
био-марка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно
производство, кооперирайки се с местни производители по
разработката на програми на регионален принцип, които осигуряват
75% от асортимента на веригата с български продукти.
Билла се позиционира в сегмента най-добро съотношение
качество/цена. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия
брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и
промоционални активности - Clever, собствена марка, под която се
предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниските в магазина
цени; седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени;
Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на
промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде
Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота
с Билла Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания
асортимент превръща Билла атрактивния магазин, в който всеки
клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният
интерес на клиентите през 2012 г.
За допълнителна информация:
Димитър Джермански Т: 865 05 86
Мениджър връзки с медии М: 089 663 531
Агенция Interimage Е: dimitar.djermanski@interimage.bg
www.interimage.bg
/НЗ/