Нова Билла отвари врати в Стара Загора в навечерието на мартенските празници

OT 12:20:01 01-03-2013
NZ1219OT.006
Стара Загора - Билла

Нова Билла отвари врати в Стара
Загора в навечерието на
мартенските празници


Информация до медиите

София, 01 март 2013



Нова Билла отвари врати в Стара Загора в навечерието на
мартенските празници

Вчера, 28 февруари, Билла България откри нов магазин в Стара
Загора. Супермаркетът е на адрес бул. "Цар Симеон Велики" 105
А, разположен на изключително удобно за всички пазаруващи място
в самия център на града. Свежият и богат асортимент на новия
магазин ще може да отговори на всички изисквания на българския
потребител, както ценово, така и от гледна точка на качество.
Обектът се разпростира върху 570 м2 търговска площ и е оборудван
с пет каси.

Още с навлизането си на българския пазар Билла следва като
свой приоритет да бъде близо до хората и да ги улесни
максимално. В последните години акцентът в подбора на нови
търговски локации е поставен върху леснодостъпни за пешеходци
зони в централните градски части, които да предложат на
българския потребител едно бързо и приятно пазаруване подкрепено
с професионално и коректно обслужване.

Вече повече от 12 години супермаркетите на Билла са
популярни като място, където клиентите могат да разчитат на
свежи и качествени продукти, както и на оптималното съотношение
цена-качество. В този контекст компанията залага на добрите
традиции на българската лека промишленост: 75% от свежите храни
в нейните магазини са българско производство. Друга успешна
практика на Билла е да развива регионален асортимент с цел
подпомагане и стимулиране на производството на качествени
хранителни продукти на регионално ниво. От друга страна веригата
предоставя възможност на местни производители да развиват
своите марки и от регионални да ги превърнат в национални.



Бележки до редакторите:
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на
търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един
от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други
страни броят на служителите на REWE International възлиза на 75
000, наети в около 3 600 магазина. През 2011 г. общият оборот на
компанията нарасна на 12,38 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от
европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE
Груп работят 323 000 служители в около 15 700 магазина в 13
европейски страни, осигурявайки оборот от около 48 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE
International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY,
BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията
е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN
REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK'N'GO. В същото време REWE
International развива успешен бизнес и в сегмента на
супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна
Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и
Украйна.


BILLA Bulgaria е първата супермаркет верига на българския
пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си
супермаркет на 5 октомври в София. Към момента компанията е
представена в 36 града в страната с 82 магазина, 24 от които
само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива
своята мрежа от магазини, планирайки откриването на 14 нови
обекта до края на 2013.

BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас,
осигуряваща към Януари 2013 над 3 800 работни места в страната.


През 2012 г. компанията отчете значителен ръст в своите
продажби, увеличи своите клиенти, техните визити и въведе
успешно ритейл иновации в реновирания си магазин на
бул.България, превърнал се в образец за качество, свежест,
разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е
представена най-голямата и успешна на австрийския пазар
био-марка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на регионалното
родно производство, кооперирайки се с местни производители по
разработката на програми на регионален принцип, които осигуряват
60% от асортимента на веригата с български продукти.

Билла се позиционира в сегмента най-добро съотношение
качество/цена. Клиентите могат да намерят постоянно най-големият
брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и
промоционални активности - Clever, собствена марка, под която се
предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниските в магазина
цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени;
Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на
промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде
Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота
с Билла Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания
асортимент прави Билла атрактивния магазин, в който всеки клиент
намира каквото търси, доказателство за което повишения интерес
на клиентите през 2012.


За допълнителна информация:
Димитър Джермански Т: 865 05 86

Мениджър връзки с медии М: 089 663 531
Агенция Interimage Е:
dimitar.djermanski@interimage.bg www.interimage.bg




/НЗ/