Насоки за пътните карти на администрациите в областта на е-управлението са разработени по проект на ОПАК

OT 10:16:00 01-03-2013
PP1015OT.006
проект - електронно управление

Насоки за пътните карти на администрациите в областта
на е-управлението са разработени
по проект на ОПАК


Дейностите, които една администрация трябва да предприеме за
въвеждане принципите на електронното управление, са разработени
в рамките на проект "Развитие на административното обслужване по
електронен път". Той се осъществява с финансовата подкрепа на
Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана
от Европейския социален фонд.
Въвеждането на електронното управление в България е изградено
около няколко основни принципа: еднократно събиране и създаване
на данни, задължение за служебно подаване на информация по
електронен път; както и за предоставяне на административни
услуги онлайн.
В рамките на проекта на Министерството на транспорта,
информационните технологии и съобщенията са разработени насоки
за съставяне на пътни карти на отделните администрации, като са
отчетени спецификите на различните институции.
Разработката посочва срокове за реализация на всяка от
дейностите и необходимите ресурси. Така административните
структури ще могат по-лесно да планират краткосрочни и
дългосрочни цели и да подготвят пътната си карта, за да се
включат в електронното управление.

Проектът "Развитие на административното обслужване по електронен
път" K10-31-1 се осъществява с финансовата подкрепа на
Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана
от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.





/ПП/