Разработен е софтуер за преминаване от хартиен документооборот на общинската администрация към е-услуги
OT 09:59:00 26-02-2013
NZ0958OT.007
софтуер - документооборот
Разработен е софтуер за преминаване от хартиен документооборот
на общинската
администрация към е-услуги
Разработен е софтуер за преминаване от хартиен документооборот
на общинската администрация към е-услуги
Приоритетни административни услуги за общинската администрация
са реализирани по проект "Развитие на административното
обслужване по електронен път". 50 приоритетни услуги на Столична
община са подготвени за да бъдат предоставяни по електронен
път. Това ще промени работата на 32 звена в най-голямата
общинска администрация.
Създаден е референтен модел на тези услуги на общинските
администрации.
Описани са всички процедури за преминаване от хартиен
документооборот и многократно събиране на информация от
потребителите към електронна комуникация между администрацията и
гражданите, както и между самите структури на ведомствата.
Важна предпоставка за развитието на е-услугите е и
разработването на модел на процесите, който да послужат на други
общински администрации при реализирането на техните електронни
услуги.
Реализираните електронни административни услуги ще доведат до
спестяване на време и ресурси на гражданите и бизнеса и ще
повишат тяхното доверие в институциите.
50-те електронни административни услуги са реализирани по начин,
по който могат да се заявяват от граждани и организации.
Проектът "Развитие на административното обслужване по електронен
път" K10-31-1 се осъществява с финансовата подкрепа на
Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана
от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
/НЗ/