Хали Бери с нова рекламна кампания за DEICHMANN

OT 16:15:03 25-02-2013
IS1614OT.005
DEICHMANN - колекция

Хали Бери
с нова рекламна кампания
за DEICHMANN

Холивудската звезда показва новата си колекция от 13 март

София, 25 февруари 2013 г. Актрисата и носителка на Оскар Хали
Бери е рекламно лице на марката 5th Avenue на DEICHMANN от
пролетно-летния сезон на 2012 година, като мотото на кампанията
гласи "I love these shoes!" (Обичам тези обувки!) От 13 март
2013 г. стартира новата рекламна кампания, като телевизионният
клип ще бъде излъчван в повечето европейски страни, в които е
представен DEICHMANN. Този вече трети рекламен клип е още едно
обяснение в любов към актуалните модели от нейната колекция,
които вече са налични във филиалите на компанията. Новата
история се върти отново около магията на обувките.
Затворена в микробуса
След напрегнат снимачен ден Хали Бери минава край стайлинг
микробуса. Магически привлечена от многото обувки по рафтовете и
закачените дрехи, тя се качва в микробуса и затваря вратата.
Малко след това превозното средство потегля, тъй като шофьорът
си тръгва с него след края на работния ден. Хали Бери не разбира
нищо, защото е напълно потънала в света на дрехите и обувките.
Тя сменя тоалетите един след друг и се оглежда въодушевено в
огледалото. Междувременно шофьорът пристига у дома си и паркира
микробуса. Хали все още не е разбрала какво се случва. Тя отваря
вратата с доволна усмивка и за голямо учудване на дъщерята на
шофьора тръгва да слиза от микробуса. Шофьорът се доближава и
разбира какво се е случило. Хали Бери поглежда невинно и казва,
вдигайки рамене: "I love these shoes!" (Обичам тези обувки!)
Модни стилове за всяка жена
Колекцията 5th Avenue by Halle Berry пролет/лято 2013 включва
около 40 модела обувки. Всички са изработени от качествена
естествена кожа и се движат в ценовия диапазон от 59,90 лв. до
99,90 лв. Модерни обувки с отворени пръсти, секси балерини и
клиновидни токове, бляскави високи токове, модели с отворени
пети и сандали. Подходящите чанти допълват колекцията. При това
положение едва ли е изненадващо, че Хали Бери забравя всичко
около себе си и превръща своите обувки в главно действащо лице.
Женствени и стилни: свободния, дълъг топ и тесен панталон с
басти в изразителен цвят сьомга Хали Бери съчетава например със
секси обувки с корков клиновиден ток, отворени на пръстите и
петата, в хармонизиращ цвят. Тези или подобни клиновидни токове,
леко отворени на пръстите са изключително подходящи за
фееричните летни рокли, които обгръщат краката малко над
коляното. Небрежен шик излъчва градската визия на Хали Бери:
лекия сет с панталон в светлобежови пастелни тонове например тя
съчетава със светлобежови обувки с отворени пръсти на платформа
с частично облечен клиновиден ток. Към тях тя добавя обемна
кожена чанта от велур в бежово с достатъчно място за това и
онова.
Доста взискателна, но много женствена, е небрежната комбинация
на бели къси панталонки със спортна блуза в бежово. Тюркоазените
балерини с декоративни камъчета на бомбето са истински акцент в
случая. Визия, която актрисата би комбинирала след горещите дни
на плажа и с леки сандали.


Информация за редакциите
Снимков материал от фотосесията с Хали Бери можете да намерите
на: http://halleberry.deichmann-presseservice.de.
Материалът е за свободна употреба в областите печат/онлайн при
посочване на източника: DEICHMANN.


Информация за ТВ спота
Концепция: Grey
Производство: @radical.media
Режисьор: Michael Haussman



Допълнителна информация и контакт
"Дайхман търговия с обувки" ЕООД
Отдел Маркетинг
Диана Неделчева
Тел.: 02/ 8178 908, 0884 289 300
diana_nedelcheva@deichmann.com


________________________________________________

DEICHMANN SE със седалище в Есен (Германия) е основана през 1913
година и до днес е 100 процента собственост на семейството на
неговия основател. Дружеството е пазарен лидер в търговията с
обувки в Европа и има над 33 700 служители. С марката DEICHMANN
работят филиали в Германия, България, Дания, Великобритания,
Италия, Хърватска, Литва, Австрия, Полша, Португалия, Румъния,
Швеция, Сърбия, Словакия, Словения, Испания, Чехия, Турция и
Унгария. Групата е представена и в Швейцария
(Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), в Холандия (vanHaren) и в САЩ
(Rack Room Shoes/Off Broadway), а в Германия и с Roland. В
годината на 100-годишния юбилей на компанията към нея ще се
присъедини Босна и Херцеговина.


/ИС/