Единният портал за достъп до електронни услуги ще осигурява възможност на потребителите за обратна връзка и изразяване на гледна точка
OT 09:41:02 22-02-2013
NZ0940OT.005
портал - електронни услуги
Единният портал за достъп до електронни услуги ще осигурява
възможност на потребителите за обратна връзка и изразяване на
гледна точка
Единният портал за достъп до електронни услуги ще осигурява
възможност на потребителите за обратна връзка и изразяване на
гледна точка
По проект "Развитие на административното развитие по
електронен път", който се финансира от Оперативна програма
"Административен капацитет" се разработват нови функционалности
на Единният портал за достъп до електронни услуги. Една от тях е
свързана с изграждане на портал за граждани на други държави,
който да се фокусира върху най-търсените услуги и информация,
необходими на чуждестранни предприемачи.
Електронните административни услуги, информационни сайтове и
регистри ще бъдат достъпни през единна точка, като се осигури
възможност и за достъп с електронна идентификация на
потребителите.
След приключване на проекта, електронните услуги ще могат да
се заявяват и получават по-удобно от обновения портал на
електронното правителство. Това е мястото в интернет, откъдето
се ползват всички е-услуги, независимо от администрацията, която
ги предоставя. Включени са нови приложения като блогове, форуми
и инструменти за съвместна работа. С въвеждането на тези нови
раздели се осигурява възможност на потребителите за обратна
връзка и изразяване на гледна точка.
Проектът "Развитие на административното обслужване по
електронен път" K10-31-1 се осъществява с финансовата подкрепа
на Оперативна програма "Административен капацитет",
съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален
фонд.
/НЗ/