Открит е нов магазин на "Кауфланд" в Пловдив, 150 души ще работят в него
OT 15:03:31 22-11-2012
NZ1503OT.019
"Кауфланд" - Пловдив - нов магазин
Открит е нов магазин на "Кауфланд" в
Пловдив, 150 души ще
работят в него
Откриха нов магазин на Кауфланд в Пловдив, 150 наети за
работа в него
В Пловдив на бул. "Цариградско шосе" Кауфланд България ЕООД
енд КО КД откри четвъртия магазин от веригата в града, който е и
42-ри за страната. В новия хипермаркет са разкрити 150 работни
места, като за всяко една позиция са се състезавали средно по 10
души. Магазинът разполага с просторна търговска площ от над
3200 кв.м. и над 240 места в добре устроен паркинг пред самия
вход на сградата. Отделно модерната архитектура на хипермаркета
допринася за развитието на градската среда. В магазина, на
открити и закрити витрини са представени 20 000 артикула под
български и чужди марки, както и на собствената на марка на
Кауфланд К-Classic. Ръководството на фирмата се гордее с щанда
за плодове и зеленчуци, с витрините с обслужване, където всеки
клиент може да намери истинска свежест, любезно обслужване,
богат избор на стоки с перфектно качество и ниски цени.
Пловдив е особено важен за нас и според фирмените ни стандарти
на база брой жители и покупателната им способност градът търпи
още един магазин от веригата. Това каза в словото си на
официалното откриване Евгений Гайдов, директор дирекция
"Продажби". По думите му най-характерното за фирмата е
постоянното поддържане на максимално ниски цени, като за 1000
артикула, най-важни за домакинството, те са възможно най-ниски.
Добрите успехи, допълни Гайдов се дължат на три важни за
Кауфланд правила - богат асортимент, ниски цени и качествено
обслужване. Той прикани пловдивчани да посещават по-често
магазините на Кауфланд с думите "пазарувайте модерна и на ниски
цени".
Отдавна цената не е единствено определяща за успех в
конкуренцията с останалите големи търговски вериги, а баланса
между цена и качество, коментира Калин Григоров, ръководител
направление "Свежи храни" . В магазините на Кауфланд
предлагането се извършва по екологично чист начин. За клиентите
има осигурени шест причини, заради които трябва да пазаруват от
нас, сред които актуални цени за над 1000 стоки всеки ден, добро
обслужване както на витрините, така и на касите, допълни Калин
Григоров. Сред най-атрактивните щандове той посочи пекарната,
която е на първа линия на клиентопотока и към която винаги е
имало голям интерес. Пекарната предлага всеки ден богато
разнообразие от хляб и тестени изделия - винаги прясно изпечени
и на супер цени, допълва той.
Над 70 на сто от стоките в магазините на Кауфланд са българско
производство, което по думите на Лилия Грозданова, ръководител
направление "Сухи храни" е в основата на ниските цени. Освен
това, допълва тя, това ни помага да поддържаме непрекъснатата
свежест на стоките. В тази връзка Грозданова съобщи, че
най-атрактивния щанд в новия магазин се оформя щандът с
коледните артикули. Тази година повечето от тях са българско
производство, защото българските производители се научиха
наистина да правят добри коледни играчки, украси, подаръци. Сред
останалите новости в магазина е касата без захарни изделия,
която е предназначена за майки с деца, които не желаят или не
трябва да купуват на децата си захарни изделия. Тя е и
единствената каса в магазина, която ще работи непрекъснато и
никога и по никакви причини няма да се затваря. До края на
седмицата найлоновите торбички в новия хипермаркет ще бъдат
безплатни.
Доброто зареждане в четирите магазина на Кауфланд в Пловдив се
дължи и на това, че една от най-големите складови бази на
търговската верига в Европа се намира в пловдивското село
Стряма. Кауфланд България ЕООД енд КО КД продължава
строителството на нови магазини на територията на България, като
следващият, 43-ят ще бъде открит в Габрово.
/НЗ/
NZ1503OT.019
"Кауфланд" - Пловдив - нов магазин
Открит е нов магазин на "Кауфланд" в
Пловдив, 150 души ще
работят в него
Откриха нов магазин на Кауфланд в Пловдив, 150 наети за
работа в него
В Пловдив на бул. "Цариградско шосе" Кауфланд България ЕООД
енд КО КД откри четвъртия магазин от веригата в града, който е и
42-ри за страната. В новия хипермаркет са разкрити 150 работни
места, като за всяко една позиция са се състезавали средно по 10
души. Магазинът разполага с просторна търговска площ от над
3200 кв.м. и над 240 места в добре устроен паркинг пред самия
вход на сградата. Отделно модерната архитектура на хипермаркета
допринася за развитието на градската среда. В магазина, на
открити и закрити витрини са представени 20 000 артикула под
български и чужди марки, както и на собствената на марка на
Кауфланд К-Classic. Ръководството на фирмата се гордее с щанда
за плодове и зеленчуци, с витрините с обслужване, където всеки
клиент може да намери истинска свежест, любезно обслужване,
богат избор на стоки с перфектно качество и ниски цени.
Пловдив е особено важен за нас и според фирмените ни стандарти
на база брой жители и покупателната им способност градът търпи
още един магазин от веригата. Това каза в словото си на
официалното откриване Евгений Гайдов, директор дирекция
"Продажби". По думите му най-характерното за фирмата е
постоянното поддържане на максимално ниски цени, като за 1000
артикула, най-важни за домакинството, те са възможно най-ниски.
Добрите успехи, допълни Гайдов се дължат на три важни за
Кауфланд правила - богат асортимент, ниски цени и качествено
обслужване. Той прикани пловдивчани да посещават по-често
магазините на Кауфланд с думите "пазарувайте модерна и на ниски
цени".
Отдавна цената не е единствено определяща за успех в
конкуренцията с останалите големи търговски вериги, а баланса
между цена и качество, коментира Калин Григоров, ръководител
направление "Свежи храни" . В магазините на Кауфланд
предлагането се извършва по екологично чист начин. За клиентите
има осигурени шест причини, заради които трябва да пазаруват от
нас, сред които актуални цени за над 1000 стоки всеки ден, добро
обслужване както на витрините, така и на касите, допълни Калин
Григоров. Сред най-атрактивните щандове той посочи пекарната,
която е на първа линия на клиентопотока и към която винаги е
имало голям интерес. Пекарната предлага всеки ден богато
разнообразие от хляб и тестени изделия - винаги прясно изпечени
и на супер цени, допълва той.
Над 70 на сто от стоките в магазините на Кауфланд са българско
производство, което по думите на Лилия Грозданова, ръководител
направление "Сухи храни" е в основата на ниските цени. Освен
това, допълва тя, това ни помага да поддържаме непрекъснатата
свежест на стоките. В тази връзка Грозданова съобщи, че
най-атрактивния щанд в новия магазин се оформя щандът с
коледните артикули. Тази година повечето от тях са българско
производство, защото българските производители се научиха
наистина да правят добри коледни играчки, украси, подаръци. Сред
останалите новости в магазина е касата без захарни изделия,
която е предназначена за майки с деца, които не желаят или не
трябва да купуват на децата си захарни изделия. Тя е и
единствената каса в магазина, която ще работи непрекъснато и
никога и по никакви причини няма да се затваря. До края на
седмицата найлоновите торбички в новия хипермаркет ще бъдат
безплатни.
Доброто зареждане в четирите магазина на Кауфланд в Пловдив се
дължи и на това, че една от най-големите складови бази на
търговската верига в Европа се намира в пловдивското село
Стряма. Кауфланд България ЕООД енд КО КД продължава
строителството на нови магазини на територията на България, като
следващият, 43-ят ще бъде открит в Габрово.
/НЗ/