Johnson Controls направи проучване сред 2800 младежи в Германия, Великобритания, Китай и САЩ
OT 11:40:00 28-09-2012
NZ1214OT.018
APA OTS - Johnson Controls - проучване - млазежи
Johnson Controls направи проучване
сред 2800 младежи в Германия,
Великобритания, Китай и САЩ
APA OTS
Johnson Controls проведе проучване сред 2800 младежи в
Германия, Великобритания, Китай и САЩ
Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа
връзка чрез Интернет, смартфони и приложения
Буршайд, Германия - 28 септември 2012 г. Компанията "Johnson
Controls",световен лидер в автомобилните интериори и
електроника, проведе проучване заочакванията на представителите
на дигиталното поколение за автомобила на бъдещето. Анкетирани
бяха около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и
САЩ. Най-голямото им желание: да поддържат връзка с дигиталния
свят и когато шофират.
"За хората от това поколение автомобилът е място, където до
голяма степен са откъснати от Интернет и мобилните комуникации",
посочва Андреас Маасхоф, директор на отдел "Промишлено
проектиране и пазарни проучвания". "Представителите на
дигиталното поколение са почти непрекъснато онлайн, достъпни и
комуникиращи - независимо дали у дома, в офиса, в университета
или в движение. Те искат автомобил, който им позволява да
остават във връзка със света на дигиталните технологии".
Дигиталното поколение е поколението на родените след 1980 г.
Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който
животът без Интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил
немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на
това поколение. Неговите представители имат три основни
изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до
информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на "Johnson Controls" показват,
че представителите надигиталното поколение желаят да могат лесно
да свързват и използватсвоите устройства, като смартфони и
таблети, в личнияси автомобил. За тях е важно да имат възможност
да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия
компютър на автомобила и да ги зареждат,докато шофират.
Друг приоритет за участниците в проучването е лесният достъп
до информация в автомобила, напр. геолокационни услуги, които
свързват информацията от навигационната система и Интернет към
моментнотоместоположение на автомобила. Например, ако горивото е
на привършване, да бъдат насочени автоматично към
бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат
възможност да управляват колата си като смартфон и за всички
нейни системи да получават в реално време информация,
насочващавниманието към необходимостта от сервизно обслужване
или ремонт. Също така те желаят да имат възможност даизползват
"тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални
приложения - за управление на климатичната система или
намаляване на разхода на гориво - които могат да бъдат
адаптирани към личните им предпочитания. Имайки предвид, че и
безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното
поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез
гласови команди. Много от анкетираните предлагат използване на
технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от
социалните мрежи,докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката наавтомобили от
нисък или среден клас. "За да обхванем тази целева група, на
първо място трябва да насочим вниманието си върху внедряването
на повече иновации в по-ниските класове автомобили", казва
Андреас Маасхоф. "Вконцептуалния автомобил "ie:3" "Johnson
Controls" показва по какъв начинса реализирани изискванията на
дигиталното поколение чрез интерфейс човек-машина".
Примери за технологията, която се харесва на представителите
на дигиталното поколение, включват деветинчовият "мултитъч"
дисплей с информационна графика и технологията "Combiner Head-up
Display", която проектира най-важната информация на интерфейс в
зрителното поле на водача. Концептуалният автомобил "ie:3"
включва още безжично зареждане в подовата конзола, което
осигурява възможност за безжично и безопасно зареждане на две
крайни мобилни устройства.
За повече информация можете да се свържете с:
Johnson Controls GmbH
Automotive Experience
Industriestrasse 20-30
51399 Burscheid
Германия
Астрид Шафмайстер
Тел.: +49 2174 65-3189
Факс: +49 2174 65-3219
Имейл: astrid.schafmeister@jci.com
Johnson Controls
Johnson Controls е глобален диверсифициран технологичен и
индустриален лидер, който обслужва клиенти в над 150 страни. Над
162 000 служители създават качествени продукти, услуги и
решения за оптимизиране на енергийната и експлоатационна
ефективност в сгради; оловно-киселинни автомобилни акумулатори и
усъвършенствани акумулатори за хибридни и електрически превозни
средства; интериорни системи за автомобили. Нашата ангажираност
към устойчиво развитие датира oще от нашите корени през 1885, с
изобретяването на първия електрически стаен термостат.
Посредством нашите стратегии за растеж и увеличаване на пазарния
дял, ние служим по най-добрия начин на акционерите си и
допринасяме за успеха на клиентите си.
Johnson Controls Automotive Experience
Johnson Controls Automotive Experience е глобален лидер в
областта на автомобилните седалки, таванни системи, панели за
врати и инструментални панели и интериорна електроника. Ние
подпомагаме всички големи производители на автомобили при
открояването на произведените от тях превозни средства, чрез
нашите продукти, технологии и съвременни възможности за
производство. С нашите над 240 завода по цял свят, ние сме там,
където нашите клиенти имат нужда от нас. Клиентите ни се радват
на удобство и стил с нашите продукти - от единични компоненти,
до пълен интериор. С нашите глобални възможности, ние оборудваме
повече от 50 милиона коли годишно.
/НЗ/