Огромен ръст на зрителите отчитат дигиталните платформи на "Евроспорт" и "Дискавъри Плюс" през откриващата седмица на Зимните олимпийски игри
IF 18:39:01 14-02-2022
ES1835IF.011
зимна олимпиада - стрийминг - зрителски интерес
Огромен ръст на зрителите отчитат дигиталните платформи
на "Евроспорт" и "Дискавъри Плюс" през откриващата седмица
на Зимните олимпийски игри
София, 14 февруари (Христо Воденов, БТА)
Огромен ръст на зрителите отчитат дигиталните платформи на "Евроспорт" (Eurosport) и "Дискавъри Плюс"(discovery+) по време на откриващата седмица на Зимните олимпийски игри в Пекин, съобщава представителството на "Евроспорт".
Осем пъти повече зрители гледат олимпийско съдържание в сравнение със същия период на Зимните олимпийски игри в Пьончан през 2018 година. Общият брой нови абонати на платено стрийминг съдържание от каналите на "Дискавъри" вече надминава нивата от 2018 г., а предстои още една седмица от игрите в Пекин.
Стрийминг минутите, изгледани от абонаментните услуги на "Дискавъри" досега, са над 18 пъти повече спрямо същия период на предишната зимна олимпиада. Средно на зрител се отчитат двойно повече минути гледаемост на стрийминг услугите на "Евроспорт" и "Дискавъри Плюс", а с около 29 на сто е ръстът при телевизионното съдържание. Олимпийските новини и кратки видеоклипове на платформата Eurosport.com със свободен достъп също са удвоили обхвата си на потребители, пише в съобщението.
От началото на Олимпиадата близо 2 пъти повече хора са посетили Eurosport.com в сравнение със същия период по време на игрите в Пьончан през 2018 година.
"Дискавъри" представя Зимните олимпийски игри Пекин 2022 на 50 пазара в Европа, включващи 11 национални продукции и покритие на 19 езика.
/ЕС/
ES1835IF.011
зимна олимпиада - стрийминг - зрителски интерес
Огромен ръст на зрителите отчитат дигиталните платформи
на "Евроспорт" и "Дискавъри Плюс" през откриващата седмица
на Зимните олимпийски игри
София, 14 февруари (Христо Воденов, БТА)
Огромен ръст на зрителите отчитат дигиталните платформи на "Евроспорт" (Eurosport) и "Дискавъри Плюс"(discovery+) по време на откриващата седмица на Зимните олимпийски игри в Пекин, съобщава представителството на "Евроспорт".
Осем пъти повече зрители гледат олимпийско съдържание в сравнение със същия период на Зимните олимпийски игри в Пьончан през 2018 година. Общият брой нови абонати на платено стрийминг съдържание от каналите на "Дискавъри" вече надминава нивата от 2018 г., а предстои още една седмица от игрите в Пекин.
Стрийминг минутите, изгледани от абонаментните услуги на "Дискавъри" досега, са над 18 пъти повече спрямо същия период на предишната зимна олимпиада. Средно на зрител се отчитат двойно повече минути гледаемост на стрийминг услугите на "Евроспорт" и "Дискавъри Плюс", а с около 29 на сто е ръстът при телевизионното съдържание. Олимпийските новини и кратки видеоклипове на платформата Eurosport.com със свободен достъп също са удвоили обхвата си на потребители, пише в съобщението.
От началото на Олимпиадата близо 2 пъти повече хора са посетили Eurosport.com в сравнение със същия период по време на игрите в Пьончан през 2018 година.
"Дискавъри" представя Зимните олимпийски игри Пекин 2022 на 50 пазара в Европа, включващи 11 национални продукции и покритие на 19 езика.
/ЕС/