Проктър енд Гембъл е извлякъл полза от променените навици на потребителите заради пандемията
CV 16:48:31 20-01-2021
RN1645CV.014
САЩ - козметика - хигиена - търговия - компании
Проктър енд Гембъл е извлякъл полза от променените
навици на потребителите заради пандемията
Синсинати, щата Охайо, 20 януaри /БТА/
Американската компания за потребителски стоки Проктър енд Гембъл (Procter &Gamble) е извлякла полза от някои промени в навиците на потребителите заради пандемията и съобщи, че тримесечните й резултати са надвишили очакванията, а също и че повишава прогнозите си за годината, предаде Франс прес.
Продажбите на компанията са се увеличили с 8 процента между октомври и декември, второто тримесечие от финансовата година, за да достигнат 19,75 милиарда долара.
Най-голям растеж е отчетен в категорията на перилните и почистващи препарати (+12 процента), тъй като потребителите остават по-често вкъщи. Следва категорията на продукти за здравето (+9 процента), с отчетливо увеличение на продажбите на пасти и четки за зъби. Търсенето на продукти, които улесняват дишането, с марката Викс (Vicks), обаче е намаляло заради по-малкото случаи на кашлица, хрема и грип тази година.
Продажбите на козметични продукти, от една страна и на продуктите за бебета, интимна хигиена и семейна хигиена, от друга страна, са нараснали с 6 процента.
Продажбите на тоалетна хартия и на носни кърпички също са се увеличили значително.
Печалбата на групата за този период е била 3,85 милиарда долара, което е увеличение с 4 процента на годишна основа.
Отчетена на акция и без извънредни разходи - референтен метод на Уолстрийт - печалбата на Проктър енд Гембъл възлиза на 1,64 долара, което надвишава прогнозираните от анализаторите 1,51 долара. /БТА-ИКОНОМИКА ЕКСПРЕС/ Галя Горнишка/РН/
RN1645CV.014
САЩ - козметика - хигиена - търговия - компании
Проктър енд Гембъл е извлякъл полза от променените
навици на потребителите заради пандемията
Синсинати, щата Охайо, 20 януaри /БТА/
Американската компания за потребителски стоки Проктър енд Гембъл (Procter &Gamble) е извлякла полза от някои промени в навиците на потребителите заради пандемията и съобщи, че тримесечните й резултати са надвишили очакванията, а също и че повишава прогнозите си за годината, предаде Франс прес.
Продажбите на компанията са се увеличили с 8 процента между октомври и декември, второто тримесечие от финансовата година, за да достигнат 19,75 милиарда долара.
Най-голям растеж е отчетен в категорията на перилните и почистващи препарати (+12 процента), тъй като потребителите остават по-често вкъщи. Следва категорията на продукти за здравето (+9 процента), с отчетливо увеличение на продажбите на пасти и четки за зъби. Търсенето на продукти, които улесняват дишането, с марката Викс (Vicks), обаче е намаляло заради по-малкото случаи на кашлица, хрема и грип тази година.
Продажбите на козметични продукти, от една страна и на продуктите за бебета, интимна хигиена и семейна хигиена, от друга страна, са нараснали с 6 процента.
Продажбите на тоалетна хартия и на носни кърпички също са се увеличили значително.
Печалбата на групата за този период е била 3,85 милиарда долара, което е увеличение с 4 процента на годишна основа.
Отчетена на акция и без извънредни разходи - референтен метод на Уолстрийт - печалбата на Проктър енд Гембъл възлиза на 1,64 долара, което надвишава прогнозираните от анализаторите 1,51 долара. /БТА-ИКОНОМИКА ЕКСПРЕС/ Галя Горнишка/РН/