Клиенти ще оценяват обслужването и прилагането на противоепидемичните мерки в НАП в Русе

BOBSTH 16:23:31 24-06-2020
PP1622BO.027
Русе - НАП - анкета
Клиенти ще оценяват обслужването и прилагането
на противоепидемичните мерки
в НАП в Русе
Русе, 24 юни /Мартин Пенев, БТА/
Анкета с клиенти за нивото на тяхното обслужване се организира от 24 до 30 юли тази година в НАП в Русе. Това съобщиха от офиса на приходната агенция в крайдунавския град.
Проучването е традиционно и се извършва два пъти в годината. Целта на анкетата е чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори, да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. В пет от въпросите с по три възможни отговора са обхванати както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие на гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.
В анкетата е включено и питане, свързващо нивото на обслужване на клиентите с прилагането на санитарните мерки за противодействие на пандемията от коронавируса. Отговорите на този въпрос ще дадат възможност на русенската приходна администрация за оценка на нейните усилия в прилагането на мерките и за подобряване на организацията на обслужване на клиентите в условията на санитарни ситуации.
"Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание", казва директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.
/ПП/