Областната администрация в Плевен препоръчва да се използват електронни канали за комуникация

Областната администрация в Плевен препоръчва да се използват електронни канали за комуникация

BOBSTH 13:47:31 14-03-2020
IS1344BO.022
Плевен - администрация - комуникация

Областната администрация в Плевен препоръчва да се използват електронни канали за комуникация


Плевен, 14 март /Малин Решовски, БТА/
Предвид създадената ситуация и ограничаване, противодействие и превенция на разпространение на коронавирус COVID - 19 Областната администрация в Плeвен препоръчва да се използват електронните канали за комуникация, съобщават от ведомството на сайта си в Интернет.
На първо място е посочено "Централизирано заявяване и получаване на услуги по електронен път" чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги - egov.bg.
Възможност осигурява и "Системата за сигурно електронно връчване" за водене на кореспонденция по електронен път - подаване на сигнали, жалби, искания, заявления за услуги и др. към и от Областната администрация. Така не се изисква физическо присъствие на място в Центъра за административно обслужване.
Препоръчва се ползването и на електронната поща /pleven@pleven.government.bg/.
За всички прилагани документи и административни услуги се изисква идентификация с Квалифициран електронен подпис или ПИК на НОИ. Резултатът от заявената услуга може да се получи по електронен път с или с лицензиран пощенски оператор, се посочва в съобщението.

/ИС/