ЧЕЗ обнови клиентския център в Перник

ЧЕЗ обнови клиентския център в Перник

BOBSTH 10:29:01 26-07-2019
RM1027BO.003
ЧЕЗ - Перник - клиентски център

ЧЕЗ обнови клиентския център в Перник


София, 26 юли /Валерия Димитрова, БТА/
Ръководството на ЧЕЗ откри реновирания Център за обслужване на клиенти в Перник, намиращ се на ул. "Света Петка" 65, съобщават от дружеството.
Осъвремененият офис ще допринесе за по-голямо удобство при обслужването на клиентите на дружествата на ЧЕЗ в България.
Освен характерната за съвременните офиси система за управление на опашките, в реновирания клиентски център вече са създадени и отделни помещения за работа с клиентите на ЧЕЗ Електро България и ЧЕЗ Разпределение България, което ще улесни клиентите и ще оптимизира времето за индивидуалното им обслужване.
Центърът за клиенти в Перник запазва своето работно време от 08.30 до 17. 00 ч. във всеки работен ден от седмицата с изключение на понеделник, когато удълженото работно време е до 18. 00 ч., и сряда, когато започва в 8. 00 ч.
"От стъпването си на българския пазар преди близо 15 години ЧЕЗ непрекъснато инвестира в подобряване на обслужването. В резултат на това вече предлагаме над 150 вида услуги, които улесняват нашите клиенти и им пестят време. Вярвам, че обновяването на този Център е поредната крачка към повишаване качеството на работата с клиентите, като ще ни помогне и по-бързо да удовлетворяваме техните искания. Персоналното отношение е част от професионалните ни цели", е казал Вежен Фотев, директор "Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ България, цитиран в съобщението.


/РУМ/