С електронните услуги на НАП повече от 11 300 русенци са си спестили посещение в офиса на агенцията

BOBSTH 13:28:32 11-07-2019
PP1326BO.016
Русе - НАП - услуги
С електронните услуги на НАП повече от 11 300 русенци
са си спестили посещение
в офиса на агенцията
Русе, 11 юли /Мартин Пенев, БТА/
С електронните услуги на НАП повече от 11 300 русенци са си спестили посещение в офиса на агенцията през първите шест месеца на годината. Това съобщиха от приходната агенция в Русе.
Електронните услуги на НАП могат да се използват с ПИК - персонален идентификационен код, който се получава бързо, безплатно и безсрочно в офис на агенцията. За изминалите шест месеца с него са се сдобили 4903 русенци и общо вече го използват 35 619 жители на региона.
Две сравнително нови услуги на НАП също улесняват клиентите. От началото на годината 6204 граждани са предпочели да платят задълженията си с карта през ПОС-терминал, което е двойно повече от същия период на 2018 година.
"Модерната електронизация на работните практики в агенцията оптимизира все повече прякото обслужване на клиентите. Средните показатели на специализираната система за управление на клиентския поток в офиса на НАП в Русе показват, че за изчакване от посетителя са необходими 4,46 минути, а за персоналното му обслужване 7,32 минути. Така общото време е 12,18 минути за изминалото полугодие, което е с почти три минути по-малко от реализираното в същия период на 2018 г. и много под нормативно изискваните 20 минути", обясняват от офиса на приходната агенция в Русе.
/ПП/