Над 400 000 клиенти на ЧЕЗ получават фактурите си онлайн

Над 400 000 клиенти на ЧЕЗ получават фактурите си онлайн

BOBSTH 14:49:01 17-02-2019
RM1448BO.029
електричество - електронни фактури

Над 400 000 клиенти
на ЧЕЗ получават
фактурите си онлайн


София, 17 февруари /Пенка Момчилова, БТА/
През последните години устойчиво нараства броят на клиентите, които предпочитат да получават сметките си по електронен път - 412 455 клиенти на "ЧЕЗ Електро България" АД вече оцениха удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура, съобщават от компанията.
През 2018 г. отказалите се от хартиения носител на сметката за електроенергия са 44 787, близо 17 000 от тях са направили регистрацията си за електронна фактура по време на We Do Green - инициатива на ЧЕЗ за засаждане на дървета в обезлесени територии в гори, паркове и населени места в Западна България, се посочва в съобщението. Отбелязва се, че една от целите на We Do Green е популяризирането на електронната фактура като удобен и сигурен начин за получаване на месечните сметки, който дава и възможност за личен принос към опазване на природата.
По време на събитията от We Do Green над 300 доброволци са засадили 1774 дървета на територията на Западна България. Използващите електронна фактура са спасили от изсичане три пъти повече дървета. Електронната фактура е позволила да се намали използването на хартия с 9 888 000 листа годишно, с което всяка година се спестяват 211 мегаватчаса електроенергия, необходима за производството им.
Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават веднага след издаването й и имат достъп до архив на месечните си сметки за електроенергия. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите, отбелязват от ЧЕЗ.
/РУМ/