"ЧЕЗ Електро България" АД успешно е преминало одит за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството

"ЧЕЗ Електро България" АД успешно е преминало одит за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството

BOBSTH 10:54:01 01-04-2018
GI1052BO.007
"ЧЕЗ Електро България" - управление на качеството - сертификация

"ЧЕЗ Електро България" АД успешно е преминало
одит за подновяване на сертификацията на
системата за управление на качеството


София, 1 април /БТА/
"ЧЕЗ Електро България" АД успешно е преминало одит за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
Одитът за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството по новата версия на стандарта е бил осъществен от 12 до 16 март т.г. Одиторите от международната сертифицираща организация "ТЮФ Рейнланд - България" ЕООД са проверили съответствието на процесите в практическата дейност на звената в "ЧЕЗ Електро България" АД с изискванията на новата версия на стандарта и регламентите в документацията на системата за управление на качеството предвид актуалните особености на процесите в дружеството и условията на приложимите законови и регулаторни изисквания.
При проверката не са били установени несъответствия с изискванията на стандарта БДС EN ISO 9001:2015. Заключението на одиторите е, че дружеството е внедрило и прилага ефикасна система за управление на качеството за постигане на своята политика и цели. Екипът за одит потвърждава, че системата за управление на "ЧЕЗ Електро България" АД изпълнява изискванията на стандарта, адекватно се прилага и поддържа, се посочва в съобщението.
Директното влияние на професионализма и отговорността на служителите при осъществяване на преструктурирането на бизнеса на дружеството през ноември 2017 г. аргументира положителните резултати от извършения одит и утвърждава "ЧЕЗ Електро България" АД като компания, която в своята дейност се придържа към най-високите стандарти в областта на обслужване на клиенти, се казва още в прессъобщението. "Прилагането на изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 гарантира непрекъснато повишаване на ефективността на бизнес процесите и по-качествено обслужване на клиентите на Дружеството, отговарящо на нарастващите им специфични изисквания в условията на динамично развиващи се пазар и технологии".
/ГИ/